SMJERNICE - Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Smjernice za rad s učenicima s teškoćama (MZO, 2021)
INKLUZIVNA KULTURA ŠKOLE
Stvaranje inkluzivne kulture škole
https://hrcak.srce.hr/clanak/166614
PODRŠKA UČENICIMA
Podrška učenicima s poremećajima u ponašanju i s teškoćama mentalnog zdravlja
Poučavanje učenika s autizmom
https://www.azoo.hr/app/uploads/uvezeno/datoteke/poucavanje-ucenika-s-autizmom-1536872369.pdf
Postoji li pragmatični jezični poremećaj?
https://hrcak.srce.hr/clanak/25769
Primijenjena analiza ponašanja i autizam - vodič kroz terminologiju
https://hrcak.srce.hr/clanak/79510
Podrška učenicima s poremećajima iz autističnog spektra
Bihevioralni pristup problemima ponašanja osoba s intelektualnim teškoćama i razvojnim poremećajima
Znanstveno utemeljenje intervencije kod poremećaja iz spektra autizma
Intervencija utemeljena na rutinama u ranoj intervenciji kroz grupni rad u obitelji
Podrška učenicima s teškoćama iz područja jezično-govorne-glasovne komunikacije i specifične teškoće u učenju
Disleksija – vodič za samostalno učenje studenata i učenika
https://psiholoskikutak.weebly.com/uploads/4/7/2/1/47216843/067_vodic_za_samostalno_ucenje_studenata_i_ucenika.pdf
Utjecaj fonta na čitanje osoba s disleksijom
https://hrcak.srce.hr/file/238456
Poremećaji matematičkih sposobnosti
erfunizg_poremecaji_matematickih_sposobnosti_skripta_mirjana_lencek_2017.pdf
Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti?
https://hrcak.srce.hr/file/140250
Specifične teškoće učenja - osvrt na probleme u jeziku, čitanju i pisanju
https://hrcak.srce.hr/clanak/33342
Ispitna anksioznost kod djece i mladih s teškoćama učenja
https://hrcak.srce.hr/clanak/27276
Smjernice za građu laganu za čitanje
https://www.hkdrustvo.hr/datoteke/978
Opće smjernice, (ur. Lelija Kiš Glavaš) Zbirka priručnika: Izjednačavanje mogućnosti studenata s invaliditetom, Sveučilište u Zagrebu (str. 233. – 266.) https://www.erf.unizg.hr/docs/SSI/EduQuality_1_opce_smjernice.pdf
Podrška učenicima s intelektualnim teškoćama
Društveni kontekst, posebne potrebe/invaliditet/teškoće u razvoju i edukacijsko uključivanje
https://hrcak.srce.hr/clanak/17699
Obilježja socijalne kognicije kod osoba s poremećajem iz spektra autizma, posebnim jezičnim teškoćama i intelektualnim teškoćama
https://hrcak.srce.hr/clanak/238458
Podrška učenicima s motoričkim poteškoćama
Klasifikacijski sustavi funcioniranja za djecu s cerebralnom paralizom
POMOĆNICI U NASTAVI
Pomoćnici u nastavi - PRIRUČNIK
https://pomocniciunastavi.com/wp-content/uploads/2017/04/PRIRUCNIK-ZA-POMOCNIKE-U-NASTAVI-I-STRUCNE-KOMUNIKACIJSKE-POSREDNIKE.pdf
Usporedba perspektiva učitelja i pomoćnika u nastavi o potrebnim kompetencijama za poslove pomoćnika u nastavi
https://hrcak.srce.hr/file/381209
Kvaliteta suradnje učitelja i pomoćnika u nastavi iz perspektive učitelja i pomoćnika
https://hrcak.srce.hr/clanak/339719
Autizam i samopercepcija znanja pomoćnika u nastavi
https://hrcak.srce.hr/clanak/361872
Teaching assistants' professional support for students with disabilities and their role in inclusive education
https://hrcak.srce.hr/clanak/419147
Pomoćnici u nastavi: problemi u praksi i percepcija vlastite uloge u nastavnom procesu
https://hrcak.srce.hr/clanak/286066
Uloga pomoćnika u nastavi u provođenju inkluzivnoga obrazovanja
https://hrcak.srce.hr/clanak/277557
VRŠNJACI I INKLUZIJA
Vršnjački vođena intervencija za poticanje socijalne interakcije djeteta s poremećajem iz spektra autizma
https://hrcak.srce.hr/clanak/253830
Percepcija djece i mladih rizičnog ponašanja o značaju vršnjaka - kvalitativni pristup
https://hrcak.srce.hr/clanak/145845
UČENICI S TEŠKOĆAMA I OBITELJ
Djeca s teškoćama učenja u interaktivnom sustavu obitelj-škola-vršnjaci
https://hrcak.srce.hr/clanak/70567
Povezanost varijabli obiteljske klime i prilagođenog ponašanja u procjenama djece s teškoćama i tipičnog razvoja
https://hrcak.srce.hr/clanak/153231
Obitelj – sustav dinamičnih odnosa u u interakciji
https://hrcak.srce.hr/clanak/48631
Neke značajke odnosa sestara / braće i osoba s posebnim potrebama
https://hrcak.srce.hr/clanak/16306